mamma mia, what happens in vegas

heeeeeeeeeeey där

dagen spenderades med mandy! vi började med en fika, eller snarare en glass på stan. kikade runt lite och jag köpte faktiskt en snygg adidas tröja på intersport. wie :) sen köpte vi lite tidningar och åkte hem till mig och chillade. lira lite kort gjorde vi också, mandy vann..

sen kom morbror med fru hit på middag. och de passade på att gratulera mig i efterskott, fick presentkort på smycka av dom :) sen smet jag därifrån och åkte på bio med amanda. mamma mia! faktiskt riiiktigt bra film, inte alls vad jag hade förväntat mig. så det va kul :)
efter bion så borde vi kanske ha vart trötta på film, men nej då. vi åkte hem hit och kollade på What happens in vegas. sjuuukt bra film, älska Ashton Kutcher!!

och nu sitter vi bara i min säng och stirrar in i väggen. eller datorn. mandy i väggen. japp

SÅ, nu säger vi god natt. god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0