kul, jättekul

att svenska sommarn ska vara så förjävlig, fan att man inte kan få sitta ute i solen en hel dag! är ju bara sol fram tills 14 sen kommer största molnen och skurar i ett. värdelöst!
så jag och amanda planerade igår att åka och sola i solarie idag. vi cyklade iväg och såklart började det regna precis då, och motvinden ska vi inte tala om. när vi kommer fram möts vi av ännu en överraskning, det är stängt. vad annars?
och då ska ni veta att jag bor på andra sidan stan, så värst glad blev jag ju förstås inte. och regnet bara fortsatte falla men det vara bara att bita ihop och cykla hem igen. fan så sur jag va

men de börjar gå över nu som tur är, hih

kvällens planer är ännu ganska oklara. alt 1 är förfest hos dannis och sedan dra vidare någonstans, i värsta fall så händer ingenting och då blire ut till sommarstugan i östa. inte så tokigt det heller men vill hellre träffa folk ikväll känner jag, speciellt dannis som jag knappt har träffat på fleera veckor :/

vi görs guys, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0