tjenarey!

läget? med mig äre okey, fortfarande en del ont i halsen och sådär men känner att det börjar gå över så jag är glad :) just nu har jag engelska, eller projektarbete för våran engelska lärare är så snäll att hon ger bort några engelska lektioner för vi har det så stressigt med projektet just nu. känns som man har hur mkt kvar som helst att göra medans tiden snart är ute. usch stressad!
 
lite mulet ute idag tyvärr, men ändå så är det skapligt varmt och skönt i luften. hoppas det blir lika varmt imorn, annars kommer jag frys ihjäl i uppsala eftersom att jag bestämt att jag ska ha tunna nylonstrumpbyxor och kjol på mig =) höhö. Men sjukt va kul vi ska ha tjejer :D och på kvällen så blir det grillning hemma hos mallan, lite för mysigt känner jag :) hih. undrar om det är någon fest i stan senare på kvällen, det brukar ju inte vara så kul att springa runt på stan iallafall eftersom att det mest är vuxna med småbarn som är ute.. och det är väl sådär va.

iallafalllll, nu måste jag jobba hahah jag säger att jag är jätte stressad och har lite tid på mig men ändå så sitter jag och skriver i bloggen. skärpning!

hörs snyggingar, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0