the OC

hejjjjjjje!

soft dag i skolan idag fan. nästan bara projektarbete som i princip betyder att man kan sätta sig ute i solen och chilla.

sitter iallafall och kollar på OC nu (som vanligt, jag vet).  ska snart käka, sen ska jag kolla på grey's anatomy senare. eller jag tror det iallafall, vet inte om jag ska börja kolla på topmodel istället. känns som att grey's har börjat bli lite långtråkigt nu faktiskt, tyvärr.. aja vi får se vad jag känner för. :)

mer än halva veckan gjord nu, underbart! sen blir det fest till helgen, ska bli kul att träffa lite folk igen :)


ska kolla klart på Oc nu. hörs senare! ciao


image24

i brist på nya bilder så lägger ja upp en gammal från valla-tiden. saknar valla ibland. saknar mina tjejer otroligt mycket.. dags att träffas snart? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ses absolut snart!

2008-04-23 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0