söndag nurå

jaha då var helgen typ slut igen. orkar inte skolan imorn, måndagar är alldeles för sega.. 8.15-15.30, skön dag?

igår chillade jag som sagt med dannis. :) vi kollade lite på tv, bakade en kladdkaka som det stog skulle ha tagit 20 minuter att göra men som tog en timme för oss, och som vi inte ens orkade äta så mycket av. men den va god iallafall ;) ska nog ta en bit snart och gå ut och sätta mig i underbara solen!

idag har jag suttit ute i solen heeeela dagen. satt och pluggade matte och sådär. hur tråkigt som helst, tur att solen va framme iallafall då blir man ju lite gladare.

ska träna lite senare och sen försöka skynda mig hem och kolla på one tree hill! måste hinna se. :)

see ya guys

Kommentarer
Postat av: mandy

vilket oth avsnitt är det som visas idag ?:) jag har sett till fram till 13

2008-04-20 @ 14:37:39
URL: http://mandymandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0