söndag; halsont

hejhej :)

idag vaknade jag och hade sjukt ont i halsen, och ju längre dagen har gått desto värre har det blivit.. skulle ju vara fint att bli sjuk till valborg. då skjuter jag mig själv, typ roligaste dagen på året vafan :/ nej, ska dricka te och äta massa frukt så att jag klarar mig från världens förkylning.

annars så mår jag bra! lördags kvällen var helt okey till en början. jätte mysigt att käka tårta med tjejerna innan allt folk kom :) sen ju närmare klockan blev 12 så försvann nästan alla, vart kan man undra.. så jag och några till lämnade festen och gick till kebaben, (haha vart annars?) sen kom resten efter och där satt vi allihopa.
tradition med sala kebab efter fest? förresten så fick jag världens skavsår, gör fortfarande skitont. haha aja

idag vaknade jag relativt tidigt med tanke på när jag gick och la mig. jag och mamma skulle ju åka till västerås och shoppa lite :) så där gick jag med mina skavsår och onda hals, var väl inte sådär jätte shoppingsugen kanske men nåt hittar man ju alltid!

skulle egentligen vart och tränat nu med mor min, men jag fick inte följa med sa hon. tydligen hade jag blivit ännu mer sjuk då, och jag antar att hon har rätt. som vanligt

så istället ska jag nu ligga i soffan och pimpla te och äta isglass, väldigt skönt för halsen.



här kommer en bild på hur jag såg ut på festen igår, (tagen alldeles innan jag åkte hemifrån) och sen en bild på vad jag shoppade i västerås idag!

Hörs guys, tjiao!

image27

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0