onsdag;

så var det onsdag igen, helt sjukt vad fort veckorna går. men det är ju as bra, betyder att det snart är sommar!1
och på tal om sommar, så ikväll ska jag boka biljett till PL :D fööööör roligt det ska bli! typ 67 dagar kvar nu, nedräkningen har börjat!

har just kollat klart på OC, vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu faktiskt. är så van med att komma hem från skolan, plugga, kolla OC och sen plugga igen. men den här veckan har vi ingenting att plugga på, helt underbart!, så nu vet jag inte vad jag ska göra istället. blir väl troligen att ligga i soffan och kolla på tv. såg att Grey's Anatomy utgår pga hockey finalen, det var ju inte så roligt. men då blir det väl till att kolla på top model istället, det är ju nästan lika bra så spelar faktiskt inte så stor roll ändå =)

nu ska jag äta middag!  puss hej


image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0