måndag; ny vecka, nya tag

jahappp då vare ny vecka igen! sitter i skolan och har projektarbete. sitter och letar efter fakta om filmcensuren i Kina.. inte allt för roligt faktiskt. hittar inget intressant heller så då drar man in på bloggen ett tag istället:)

solen skiner iallafall ute, synd att man inte har tid att ligga på gräset i parken och käka glass. hade ju varit helt underbart nu.. usch, vill verkligen inte sitta här inne, vill ut i solen nuuuu!

& när man kommer hem så måste man plugga matte.. provet är ju imorn och jag känner att jag nog måste plugga hela dagen om jag ska få godkänt asså. får väl sätta mig i solen och plugga sen :)

nej nu måste jag fortsätta arbeta. annars blir mina projektkompisar ej glada på mig :)
uppdaterar lite senare! hejjjj (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0