lördag + allergi

tjena! läget? med mig är det bara bra :)

vaknade tidigt idag. går fan inte att sova länge i det här huset.. alla springer runt och ropar, det ringer hela tiden i telefonen + på dörren och marcus springer runt med bollen i korridoren.. ska fan ta och köpa öronproppar eller nåt, fast de skulle säkert ändå inte funka.

jag har iallafall hunnit baka scones som jag och mamma åt till frukost :) mumsigt. sen har jag börjat städa lite också. alldeles för tråkigt, men välbehövligt.. ska fortsätta med det snart, sen ska jag också duscha. men först måste jag ta min allergi medicin, känner att det börjar behövas nu. nyser hela tiden och ögon och näsa kliar 24/7, men det är inte så illa än iallafall. värst brukar det vara runt midsommar, då vill man bara dö :) nejdå. tur att medicinen funkar!

såhär ser dagen ut;
- städa klart
- duscha
(- egentligen borde jag plugga lite. men tveksamt om jag varken har tid eller lust..)
- äta grillade fläskkotletter, klyftpotatis och tsatziki (längtar redan:)
- fixa mig till kvällen, köpa blommor, och sen party!

tengo que ir ahora hasta luego! (måste gå nu, hörs senare!)

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0