it will all get better in time

torsdag nurå! och bara en timme kvar i skolan. nice :)
fredag imorn. simning i skolan... (skjut mig?) för världelöst. det drygaste är ju att man måste simma minst 40 längder på rygg för att få G.. aja ska ej klaga nu, för efter det så äre ju faktiskt helg. hoppas att kanon vädret håller i sig i helgen bara. och tills nästa vecka, värdelöst om det skulle regna på valborg ju.

idag då, vad händer idag? nej, troligen ingenting. plugga lite spanska måste jag iallafall göra. och sen är det ju självklart OC också =) sen ikväll är det dirty, sexy, money men det verkar bara helt sjukt rörigt så vet inte om jag orkar följa det :P har ju en hel del andra serier att följa så klarar mig nog utan den!

när jag kommer hem ska jag också ladda ner massa musik, kanske lägger upp lite tips sen om jag orkar!

nu måste jag fortsätta jobba. eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0