home from school

heyyy'!

idag är jag hemma från skolan, har fortfarande sjukt ont i halsen så tänkte att det nog är bäst att stanna hemma och vila så att det inte blir värre till valborg. för jag ska ut på valborg, även om jag har 40 graders feber. (eller kanske inte..)

om jag inte har helt fel så har min klass nu projektarbete eller typ engelska.. kan inte mitt schema än :) känner att jag borde vara med min grupp och hjälpa till nu, så lite tid kvar men massor kvar att göra. börjar bli jävligt stressad.. men jag orkar nog inte göra nåt hemma ändå.


sitter just nu och kollar på thevoice. britney spears - break the ice just nu, skum video or what..? ska ta och kolla om det går nån bra film på canal+ kanalerna eller nåt. börjar bli lite smått uttråkad. annars får jag ta en dusch eller nåt.


vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0