HELG hjärta

äntligen helg igen! såååååå skönt :) har bestämt mig för att sova riktigt jävla länge imorn. känns som micaela förtjänar det efter den här veckan faktiskt.

och det är fortfarande underbart väder, hoppas att det håller i sig hela helgen så att man kan vara ute och ha det mysigt :)

just nu sitter jag och väntar på att brursan och pappa ska komma hem från fotbollsträningen, för då ska vi käka. hur hungrig som helst verkligen, och sen när man vet att vi ska äta thai blir man ju ännu hungrigare ;) för gott det ska bli!

nu är det iallafall bestämt vad vi ska göra imorn kväll. en tjej kompis har fyllt 18 år så hon ska ha fest. men innan så ska vi träffas massa tjejer och fira henne och käka tårta :) riktigt mysigt tror jag att det blir!

ikväll däremot blir det nog bara lungt. ligga hemma i soffan och chill kolla på tv. låter som en bra idé, även fast veckan inte har varit så jobbig med prov och grejer så är jag sjukt trött..

Ha en bra kväll + helg! ciao

image25

(ser att jag har lite att göra i helgen, tänker på hur stökigt det är på mitt rum..)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0